Bio
Michaela je dynamická a všestranná profesionálka s bohatými zkušenostmi z různých oblastí zákaznického servisu a administrativy. Své odborné znalosti získala na Univerzitě Pardubice, kde studovala obor Sociální antropologie, což je věda o chování člověka v uzavřených skupinách. Získala zde přehled ale i zkušenost v porozumění lidského chování.
Od střední školy si vyzkoušela různé brigády v prodeji, vedení lidí a na call centrech, kde si osvojila dovednosti v aktivní osobní komunikaci s klienty a zároveň vynikající schopnost plánovat a organizovat čas.
V letech 2012 až 2019 působila ve společnosti Vodafone, kde začínala jako operátorka příchozích hovorů a postupně získala post v týmu Plánování (Scheduling Team). Svojí pílí se vypracovala na pozici, kde byla součást týmu zodpovědného za výkon call center, reporting a prezentace managementu. Před nástupem na mateřskou dovolenou se věnovala administraci a reportingu v SAPu.
Během mateřské dovolené si Míša udržuje svoje pracovní tempo například v cukrárně, a to od výroby kávy, přes provoz a vlastní prodej.
Nyní má v Medfimě na starost management různých úkolů recepce, je také první kontakt s příchozím klientem. Zcela zásadní roli hraje i jako osobní asistentka jednatelky společnosti v každodenní administrativní operativě 6 lékařských ordinací.
Kromě své pracovní náplně je Michaela vášnivou cestovatelkou a milovnicí knih. Za poslední tři roky má průměr přečtených knih 68/rok. Její energický a nadšený přístup k práci i osobnímu životu z ní činí nepostradatelnou sílu celého týmu a charisma naší centrální ordinace Jas.