Bio
Hana Adamcová, recepční a asistentka jednatelů.
Moje karierní cesta je od samého začátku spojena s přímou podporou klienta a schopností reagovat na jeho potřeby, najít co nejkratší cestu ke splnění jeho očekávání. A ano, je to téměř vždy na recepci, přepážce odbavení, hepl-desku nebo jiném kontaktním místě. Ale hezky postupně.
Vystudovala jsem ekonomické lyceum a následně zdokonalila angličtinu na jazykovce se státní zkouškou. Po krátké zkušenosti na kontaktním místě České správy sociálního zabezpečení se můj příběh na dlouho spojil s obstaráváním klientů v cestovném ruchu.
Hned první zkušenost byla hodně velký adrenalin a to na mezinárodním letišti v Praze, na přepážkách Check-in. Kontinuální komunikace s cestujícími z celého světa, kteří potřebují okamžitou pomoc a řešení jejich nesnáze člověka zocelí. Dostat několikrát za den během 30 minut 200 hlav do letadla ✈️ aniž by nabralo minutu zpoždění, byla nejlepší škola adaptace na stres.
Následně nabyté zkušenosti z velkého letiště plně zužitkuji v dalším příběhu a to prodeji letenek a stavění dovolené „na mírů od A po Z “ pro soukromou a korporátní klientelu. Na začátku je vždy plné pochopení potřeb klienta, následuje zajištění kompletního programů a ubytování, zajištění zápůjček aut a transferů, až po dodání vízových požadavků.
Pokračování mé pro-klientské mise je v Medfimě, kde uplatnuji své zkušenosti a pečlivý přístup k administrativním úkolům, které jsou klíčové pro hladký chod celého týmu v sedmi ordinacích. Medfima je velice dynamický organismus. Já pro ní přináším silnou orientaci na detail, schopnost logicky nastavit procesy a efektivitu v řešení každodenních situací. Můžete se spolehnout na profesionální a rychlé vyřízení vašich požadavků a pokud to situace jen trochu dovolí, tak snad vždy i s humorem 😊
Ve volném čase se naplno věnuji rodině, plánování dovolených na cestování, miluji čas strávený v přírodě.